2010年11月18日 星期四

Miss u finally

Miss You Finally

But I miss you finally 但是最终我还是想念你了
But I miss you finally 但是最终我还是想念你了
Try to remember all these years 试着记下你的一切
We shared the laughter shared the tears 我们曾经的欢乐,曾经的悲伤
em┅ yeh┅ 唉....
Thought that forever it would be 原认为,我们会直到永远
I realize you lie to me 我发现你在对我撒谎
I still hold on 我却还是坚持着
Still dream of days when we were one ! 还是幻想着在那些我们密不可分的日子中
You played with my heart 你玩弄着我的真心
You played with my mind 玩弄着我的真情
But I miss you finally 但是最终我还是想念你
Right from the start 从一开始
My love made me blind 我的爱使我盲目
But I miss you finally 但是最终我还是想念你

All of these promises you made 所有的誓言,似乎全是你的谎言
This 4-letter world t seems to flame...那个四字的词, 也许是命中注定
Baby it's hard to understand 宝贝我很难明白
Now that you're gone we reached the end 现在你离开了,我们的故事已经结局
I still believe 我仍然相信
Still dream of days where we were one 仍然梦想我们在一起的日子
You played with my heart 你玩弄了我的心
You played with my mind 你玩弄了我的情感
But I miss you finally 但是最终我还是想念你
Right from the start 从一开始
My love made me blind 我的爱使我盲目
But I miss you finally 但是我仍然想你

You played with my heart 你玩弄了我的心
You played with my mind 你玩弄了我的情感
But I miss you finally 但是最终我还是想念你
Right from the start 从一开始
My love made me blind 我的爱使我盲目
But I miss you finally 但是最终我还是想念你
You played with my heart 你玩弄了我的心
You played with my mind 你玩弄了我的情感
But I miss you finally 但是最终我还是想念你
Right from the start 从一开始
My love made me blind 我的爱使我盲目
But I miss you finally 但是最终我还是想念你
You played with my heart 你玩弄了我的心
You played with my mind 你玩弄了我的情感
Right from the start 从一开始
My love made me blind 我的爱使我盲目
..



这首歌
很老下了
但很有意思哦

看你上线
看你下线
我忘了
多少个日子
我只是这样看着而已
我们



不该说我们
是该说
你和我
不再找对方了
我不懂
我好累
累累累

沒有留言:

張貼留言